Obsługa klienta

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Nasi doradcy udzielają informacji na temat:

  • zawieranie kompleksowych umów dostarczania ciepła,

  • aktualizowania treści zawartych umów w przypadku zmian danych stron umowy w zakresie wynikającym z zapisów kompleksowych umów dostarczania ciepła oraz ogólnych warunków dostarczania ciepła,

  • obsługi w zakresie odczytów liczników ciepła,

  • rozstrzygania zgłaszanych przez Klientów problemów dotyczacych dostaw ciepła, ogrzewania obiektów, zmiany zamówionej mocy, montażu liczników ciepła, rozliczeń i płatności oraz w zakresie obowiązujacych aktualnie przepisów prawnych dotyczących sprzedazy energii cieplnej, a także odpowiedzi na szereg innych problemów dotyczących ciepłownictwa,

  • formalności koniecznych do zawarcia Umowy Sprzedaży Ciepła,

  • zasad rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło,

  • cen i stawek taryfowych.

Obsługa klienta

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00
Będzin, Bielsko-Biała, Bukowno, Cieszyn, Czechowice-Dziedzice, Kamienna Góra, Sławków, Tychy, Zawiercie 572 896 888
 Dabrowa Górnicza, Mysłowice  516 116 103
 Katowice 516 110 505
 Katowice 516 116 123
 Chorzów, Olkusz, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice 516 110 950
 Sosnowiec, Czeladź 572 996 370

 Łatwiej online

Z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta (eBOK). Teraz dostęp do rachunków i usług jest jeszcze prostszy.
Pogotowie Ciepłownicze

to pomoc w usunięciu awarii centralnego ogrzewania w administrowanych przez naszych Klientów obiektach z wyłączeniem prac wymagających prowadzenia specjalistycznych procesów łączeniowych, takich jak: spawanie, lutowanie, zgrzewanie, itp. Opłata za dodatkowe czynności jest pobierana według aktualnego cennika.

Usługa jest dostępna 24h/dobę na obszarze:

• Katowic
• Chorzowa
• Siemianowic Śląskich
• Świętochłowic
• Mysłowic
• Dąbrowy Górniczej
• Sosnowca
• Czeladzi
• Będzina
• Zawiercia
• Olkusza

Kto odpowiada za dostawę ciepła? 


TAURON Ciepło dostarcza energię cieplną do budynku. Od tego momentu odpowiedzialność przejmuje właściciel lub zarządca budynku. To on powinien zadbać o stan instalacji wewnętrznej i obsługę rozliczeń.

Do pobrania

Masz pytania?