Nasi doradcy udzielają informacji na temat:
- zawieranie kompleksowych umów dostarczania ciepła,
- aktualizowania treści zawartych umów w przypadku zmian danych stron umowy w zakresie wynikającym z zapisów kompleksowych umów dostarczania ciepła oraz ogólnych warunków dostarczania ciepła,
- obsługi w zakresie odczytów liczników ciepła,
- rozstrzygania zgłaszanych przez Klientów problemów dotyczacych dostaw ciepła, ogrzewania obiektów, zmiany zamówionej mocy, montażu liczników ciepła, rozliczeń i płatności oraz w zakresie obowiązujacych aktualnie przepisów prawnych dotyczących sprzedazy energii cieplnej, a także odpowiedzi na szereg innych problemów dotyczących ciepłownictwa,
- formalności koniecznych do zawarcia Umowy Sprzedaży Ciepła,
- zasad rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło,
- cen i stawek taryfowych.
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 | |
Będzin, Bielsko-Biała, Bukowno, Cieszyn, Czechowice-Dziedzice, Kamienna Góra, Sławków, Tychy, Zawiercie | 572 896 888 |
Dabrowa Górnicza, Mysłowice | 516 116 103 |
Katowice | 516 110 505 |
Katowice | 516 116 123 |
Chorzów, Olkusz, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice | 516 110 950 |
Sosnowiec, Czeladź | 572 996 370 |
Pogotowie Ciepłownicze
to pomoc w usunięciu awarii centralnego ogrzewania w administrowanych przez naszych Klientów obiektach z wyłączeniem prac wymagających prowadzenia specjalistycznych procesów łączeniowych, takich jak: spawanie, lutowanie, zgrzewanie, itp. Opłata za dodatkowe czynności jest pobierana według aktualnego cennika.
Usługa jest dostępna 24h/dobę na obszarze:
• Katowic
• Chorzowa
• Siemianowic Śląskich
• Świętochłowic
• Mysłowic
• Dąbrowy Górniczej
• Sosnowca
• Czeladzi
• Będzina
• Zawiercia
• Olkusza