Dlaczego warto?
eBOK Ciepło to bezpłatna platforma internetowa ułatwiająca kontakt z TAURON Ciepło.
Użytkownikiem serwisu może zostać każdy Klient (lub Reprezentant Klienta), który zawarł umowę sprzedaży ciepła lub umowę kompleksowej dostawy ciepła ze spółką.
Co zyskujesz?
-
Wszystkie faktury w jednym miejscu dzięki usłudze e-faktura
-
Możliwość podania odczytu licznika przez internet
-
Możliwość bieżącego monitorowania zużycia ciepła
-
Wygodna forma kontaktu z TAURON Ciepło
-
Podgląd salda i zawartych umów
-
Przydatne narzędzie (analizy, wykresy czy kalkulator)
Jak zacząć?
-
1
Wejdź na stronę ebok.cieplo.tauron.pl
-
2
Wyślij formularz zgłoszeniowy
-
3
Otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym konto
-
4
TAURON Ciepło weryfikuje poprawność danych w formularzu zgłoszeniowym
-
5
Gratulujemy! Po pomyślnej rejstracji zyskujesz bezpłatny dostęp do eBOK (Aktywacja dostępu do serwisu następuje w terminie do 14 dni roboczych)
Dokumenty do pobrania
Najczęściej zadawane pytania
-
-
Jeśli nie posiadasz konta w serwisie Mój TAURON/eBOK (założonego na stronie tauron.pl).
Upewnij się, że wybrałeś rejestrację w systemie eBOK Ciepło, a nie np. Mój TAURON/eBOK.
Jeżeli wybrany serwis jest prawidłowy, zweryfikuj poprawność wprowadzonych danych: sprawdź czy wybrałeś właściwy rodzaj klienta (biznesowy / indywidualny), jeżeli jesteś klientem biznesowym sprawdź, czy prawidłowo wprowadziłeś numer NIP - jako ciąg cyfr bez dodatkowych znaków (np. myślniki, spacje), jeśli jesteś klientem indywidualnym, sprawdź, czy prawidłowo wprowadziłeś numer PESEL - jako ciąg cyfr bez znaków specjalnych (np. myślników czy spacji), sprawdź czy prawidłowo wpisałeś 6 cyfrowy nr kontrahenta. Numer ten znajdziesz na swojej fakturze za ciepło jako „numer nabywcy”. - Jeśli posiadasz konto w serwisie Mój TAURON/eBOK (założone na stronie tauron.pl). Zarejestruj konto w serwisie eBOK Ciepło, w tym celu po zalogowaniu do Mój TAURON/eBOK z listy rozwijanej wybierz opcję: edytuj konto, przejdź do „Moje serwisy" (po prawej stronie), wybierz „eBOK Ciepło”, oraz „Zarejestruj się", a następnie podaj 6 cyfrowy numer kontrahenta. Numer ten znajdziesz na swojej fakturze za ciepło jako „numer nabywcy”.
-
-
Upewnij się, czy ktoś z Twoich współpracowników nie założył już wcześniej konta w serwisie eBOK Ciepło.
Jeżeli nie, to może to oznaczać, że posiadasz aktywne konto w serwisie Mój TAURON / eBOK (założone na stronie tauron.pl).
Zarejestruj konto w serwisie eBOK Ciepło, w tym celu po zalogowaniu do Mój TAURON/eBOK z listy rozwijanej wybierz opcję: edytuj konto, przejdź do „Moje serwisy" (po prawej stronie), wybierz „eBOK Ciepło”, oraz „Zarejestruj się", a następnie podaj 6 cyfrowy numer kontrahenta. Numer ten znajdziesz na swojej fakturze za ciepło jako „numer nabywcy”. -
Faktury w formacie pdf są dostępne tylko dla posiadaczy konta w serwisie eBOK Ciepło, którzy wypełnili i podpisali formularz dotyczący wyrażenia zgody na otrzymywanie elektronicznej faktury.
W każdej chwili możesz uruchomić funkcję e-faktury. Wystarczy, że:
Zalogujesz się na utworzone konto przejdziesz do zakładki Dokumenty eBOK -> e-faktura w stopce serwisu, pobierzesz formularz „Zgoda na otrzymywanie faktury elektronicznej (e-faktury)” * wypełniony i podpisany formularz prześlesz na adres e-mail tc.obsluga-klienta@tauron.pl lub złożysz w serwisie eBOK Ciepło w zakładce „wnioski”.*Dla Zarządców - jeżeli posiadasz odpowiednie umocowania do reprezentowania podmiotów którymi zarządzasz podpisz i prześlij jeden formularz dla wszystkich podmiotów (w miejscu nazwa odbiorcy, adres, NIP, numer odbiorcy wpisz sformułowanie: zgodnie z załączonym wykazem). Do przesłanego formularza dołącz podpisany wykaz podmiotów, przygotowany wcześniej przy rejestracji nowego użytkownika w serwisie.
Dla jednostek podległych pod powiaty/miasta/gminy - sposób wypełnienia wygląda następująco: - Nazwa kontrahenta: uzupełnij nazwę jednostki nadrzędnej - nazwę jednostki podległej (np. Miasto Katowice - Szkoła Podstawowa nr 99) - NIP: wpisz NIP jednostki nadrzędnej - Numer kontrahenta: wpisz numer jednostki nadrzędnej - jednostki podległej (np. 000001 - 000002) - Adres kontrahenta: wpisz adres jednostki nadrzędnej - adres jednostki podległej (np. Kwiatowa 23, Mysłowice - Akacjowa 10, Mysłowice)
Dla powiatów/miast/gmin - jeżeli jesteś podmiotem nadrzędnym i zarządzasz kontem dla jednostek podległych, które reprezentujesz i posiadasz odpowiednie umocowania do ich reprezentowania, podpisz i prześlij jeden formularz dla wszystkich podmiotów (w miejscu nazwa odbiorcy, adres, NIP, numer odbiorcy wpisz sformułowanie: zgodnie z załączonym wykazem). Do przesłanego formularza dołącz podpisany wykaz podmiotów, przygotowany wcześniej przy rejestracji nowego użytkownika w serwisie.
Od tej chwili będziesz otrzymywał bieżące faktury w formie elektrycznej, będą one dostępne na twoim koncie w formacie pdf. Widoczne będą tylko faktury wystawione po wprowadzeniu zgody na e-fakturę.
-
Jeżeli reprezentujesz jednostkę nadrzędną (np. jesteś przedstawicielem spółdzielni mieszkaniowej), masz możliwość, żeby w utworzonym dla siebie koncie dodać jednostki podległe (np. wspólnoty mieszkaniowe zarządzane przez Twoją spółdzielnię). W tym celu:
- Zaloguj się na swoje konto w serwisie eBOK Ciepło
- Przejdź do zakładki w stopce serwisu Dokumenty eBOK -> e-faktura
- Pobierz formularz „Wniosek Klienta, Reprezentanta Klienta, Zarządcy o podłączenie innego Odbiorcy do kont”
- Wypełniony i podpisany formularz prześlij na adres e-mail tc.obsluga-klienta@tauron.pl lub złóż w serwisie eBOK Ciepło w zakładce „wnioski”.
-
Sprawa wymaga indywidualnej weryfikacji w związku z tym skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej przez adres e-mail tc.obsluga-klienta@tauron.pl
-
Za pośrednictwem serwisu możesz złożyć wnioski dotyczące: Zmiany danych, Odczytu stanu licznika, Rozpoczęcia lub zakończenia sezonu grzewczego, Innych spraw ogólnych, jak np. zgody na e-fakturę czy wniosku Klienta o podłączenie konta jednostki podległej (Wniosek eBOK).
-
- Wejdź do panelu logowania: https://logowanie.tauron.pl/
- Kliknij w przycisk „nie pamiętam hasła”.
- Otworzy się kolejna strona, na której poprosimy Cię o Twój adres e-mail wykorzystany przy rejestracji konta.
- Jeżeli podałeś prawidłowy adres mailowy powiązany z Twoim kontem w eBOK, na skrzynkę pocztową otrzymasz od nas wiadomość z dalszą instrukcją resetowania hasła.
- Po zresetowaniu hasła, zaloguj się do konta eBOK Ciepło.