TAURON Ciepło w kierunku klienta

Stale rozwijamy nasze standardy obsługi klienta by zadbać o Twój komfort we współpracy z nami.

Mapa drogowa w kierunku klienta

Zobacz jak dbamy o ciepłe relacje. Od 2019 roku prowadzimy projekt pod nazwą „Mapa drogowa w kierunku klienta”. Skupiamy się w nim na wzroście satysfakcji naszych interesariuszy ze współpracy z nami w różnych obszarach. Mapa Drogowa to projekt, który tworzymy dla Was - klientów. To nasza odpowiedź na Wasze sugestie, uwagi, potrzeby. Chcemy móc zawsze reagować na czas i być na bieżąco z Waszymi zdaniami i opiniami. Nie udałoby się nam to, gdyby nie Wasze zaangażowanie i udział w cyklicznych badaniach Poziomu Satysfakcji Klientów (CSI). To właśnie wyniki tych badań zmotywowały nas do poprawy aspektów ocenianych słabiej od reszty. Ogólny wskaźnik Satysfakcji Klienta w ostatnich latach wyniósł aż 82%. Cały czas jednak rozwijamy nasze standardy by współpraca z nami była jeszcze bardziej efektywna i satysfakcjonująca.

Obejrzyj poniższy film i poznaj nasze kierunki rozwoju w jakości obsługi, zakresie oferty oraz poziomie innowacyjności

Nasz wspólny kierunek w stronę ciepłych relacji!

W 2019 roku, wraz z klientami, w ramach warsztatów prowadzonych metodą Design Thinking, wypracowaliśmy wspólną drogę do satysfakcji i zrozumienia wzajemnych oczekiwań. Efektem prac były innowacyjne rozwiązania wdrożone do naszej codziennej pracy. Proces powstawania Mapy został zarejestrowany dzięki technice graficznego zapisu, który możesz zobaczyć poniżej.